Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P28e94t26r 98N91e23d65v37ě21d

24. 4. 2017 13:29

Není tak úplně pravda...bránil jsem manželku před opilým sousedem, který ji napadl pěstí, ubránil jsem ji, zavolal policii a světe div se, byl jsem to já, kdo platil rozbité brýle opilému útočníkovi.....

0 0
možnosti
Foto

Povinnou výbavou každého důchodce pro volný pohyb na ulici by měl být v tomto státě s neschopnou policií podle novely zákona o sebeobraně (státem zdarma přidělovaný) pepřový sprej nebo plynová pistole. 8-o

2 0
možnosti

Chyba je v zákonech, někomu pomůžete, pachatele zneškodníte, ale když mu způsobíte zranění, tak se nedoplatíte.

3 0
možnosti

Možná by konečně ministr Chovanec před volbami mohl udělat něco pro lidi a začít revidovat paragraf o sebeobraně a vůbec podmínky,kdy je možné zpacifikovat útočníka ze strany obyčejného člověka.U mě není problém ho bodnout do ledvin,ale nebudu mu do smrti platit dialýzu,to ho radši půjdu dorazit bodnutím do krku.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS