Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Jsem trvalou součástí třídního boje ! :

Jako malý kluk jsem vyrazil s rodičem na procházku, přimrzávalo ... Pečlivý otec mi upravil jakousi ušanku na hlavě, řka - "Vidíš synu, nyní máš čepici jako Klement" ! Po r. 1968 byly prověrky tedy i on, (byť bezpartijní vedoucí provozu). Ozval se hlas - "Vy jste zesměšnil úlohu 1 Dělnického prezidenta" ... Jak, prosím !? . Byl ocitován jeho výrok. Ta práskačka byla s. Trefilová, bydlela naproti ....

Úsměvné, pravdivé ... Myslel jsem si, že ty doby Čurdů pominuly. On napráskal Kubiše s Gabčíkem pro 2.mil Říských marek - musel se, ale podělit s 57 dalšími ... V 1 den na EET přišlo 88 udání .... Neuvěřitelné, stal jsem se jako dítě ! - součástí třídního boje - HLE ! Ono to pokračuje ! ... Sousedova koza prostě nepřežije ...:-)

2 0
možnosti
LC

zaplatím 400 kč a nedostanu ani účet ?

náš zákazník , náš pán , či ?

1 1
možnosti
LC

práskat budou převším živnostníci mez isebou a dále nespokojení zaměstnanci

obrana platit daně a odvody

1 1
možnosti
Foto

Tak jen za první den provozu přišlo na finančáky 93 udání. Jsme pilný národ :-P

2 0
možnosti
JN

J18i91ř40í 11N29o67s61e97k

3. 12. 2016 6:15

Křapky se najdou na každém platu vajec. A stejně to zase vždycky naštve.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 890x
Vkládám své názory, svůj pohled na svět. Respektuji Vaše názory a čtu o Vašem pohledu... A o tom to je.

Seznam rubrik